    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasiedzenie - profilaktyka
    Date: Fri, 09 Apr 2010 08:51:35 +0200

    > Nie wiadomo od kiedy ten sąsiad tam już siedzi.
    >
    > Wydaje mi się że najzwyklejsza umowa użyczenia byłaby dowodem na to że
    > sąsiad nie jest samoistnym posiadaczem (a więc że nie może zasiedzieć).

    Ja jeszcze jedno dopytam bo temat podobny.
    Co jak minie te 25(30) lat i sąsiad nie wystąpi o zasiedzenie?
    Można jakoś wyrwać swoją ziemie?
    Czy wystąpienie o rozgraniczenie coś pomoże?
    Liczy się kto pierwszy wystąpi o rozgraniczenie/zasiedzenie czy ktoś
    jest tu uprzywilejowany?
    Co innego mogę zrobić?
    Z sąsiadem nie rozmawiałem bo być może nie jest świadom że zasiaduje...

    Kiedyś już pytałem tu na grupie o tą działkę, ale nie uzyskałem wtedy
    satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.
    Z góry dzięki.