  • Data: 2005-08-16 21:18:44
    Temat: Re: Zasada, że skoro mogę więcej to tym bardziej mogę mniej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ddt71d$1js$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Czyli ja rozumiem problem w ten sposób, że umawiam się na wymalowanie
    dwóch pokoi. Nagle podczas prac stwierdzam, że chcę by mi pomalowano
    tylko jeden. Jeśli tak, to moim zdaniem dochodzi do wypowiedzenia
    całej umowy ze skutkami w prawie przewidzianymi. Na zdrowy rozsądek
    wykonawca dzieła mógł już przecież zakupić farbę na dwa pokoje i nie
    widzę powodu, by miał ponosić wynikające z tego konsekwencje.

    Propozycja pomalowania tylko jednego pokoju, zaskutkuje oczywiście
    zmniejszeniem kosztów po stronie wykonawcy dzieła, więc zleceniodawca
    ma prawo domagać się obniżenia wynagrodzenia. Ale wcale nie o połowę.