eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZarzuty po śmierci dziecka i ochroniarski biznes burmistrza Włoch › Re: Zarzuty po śmierci dziecka i ochroniarski biznes burmistrza Włoch
  • Data: 2019-10-30 14:38:46
    Temat: Re: Zarzuty po śmierci dziecka i ochroniarski biznes burmistrza Włoch
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Runt <r...@a...org> pisze:

    > 200 tys? A cóż to za kasa?
    > Zażądać 40 mln łapówki i nie pójść do pierdla to jest dopiero wyczyn.
    > Można też być senatorem o nazwisku Kogut i być pewnym że kolesie
    > wybronią.

    Tu jest grupa PRAWO, nieprawdaż? No to wal do kurwy nędzy *kiedy* "czyn
    Koguta" (według twojej interpretacji jego karalności) się przedawni i że
    ty jesteś niewierzący w to że do tego czasu PO "odzyska prokuraturę".
    Czy wstydzisz się swojego żałosnego braku wiary w Grzesia i Donaldzika? :-)

    PiS *KIEDYŚ* zostanie odsunięty od żłoba władzy (centralnej).
    To że będzie to w 2023 ja oceniam na dziś na 50%. Zasadniczo
    głownie dlatego że musieliby pobić (na razie wyrównali) _świeżutki_
    rekord dwóch kadencji Tuska/PO.

    --
    A. Filip