eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
  • Data: 2004-03-24 10:47:28
    Temat: Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    x...@o...pl news:5a33.00002154.40615fee@newsgate.onet.pl

    > Na marginesie, sam pracuje w firmie siwadczacej nieco podobne uslugi
    > (GSM) i nie do pomyslenia jest dla mnie takie postepowanie z klientem.

    Tzn, gyby nagle ktorys telefon zaczol wysylac w swiat tysiace SMSow do
    losowych numerow, ktore to SMSy w jakis sposob powodowaly by uszkodzenie
    kolejnych telefonow, a siec nie miala by zadnego zysku z SMSow (a jedynie
    ponosla by olbrzymie koszty zwiazane z przeciezeniem lacza) - to co byscie
    zrobili?

    Zakladajac ze nie macie mozliwosci bezposrednio kontaktu z uzytkownikiem?

    (Chociaz fakt, Aster moglby mec pod reka telefony uzytkownikow i w razie
    problemu blokwoac najpierw na godzien i informowac o problemie)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"