  • Data: 2003-02-03 12:16:40
    Temat: Re: Zapożyczenie zdjęcia ze strony internetowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Jak mogę się domagać usunięcia tej fotografii ze strony, na której została
    | umieszczona?

    W dowolny skuteczny sposób. Mailem, telefonem, listem a nawet przez sąd
    osobistym naubliżaniu sprawcy nie wspominając. Tylko czy warto? Jak to nie
    jest strona komercyjna, a na samym zdjęciu jakoś nie masz zamiaru zarobić,
    to może prościej domagać się, by umieścił tam Twój podpis i informację, skąd
    to wziął. Zawsze to więcej osób zobaczy Twoje prace. Ale wybór oczywiście
    należy do Ciebie