eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie) › Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
  • Data: 2012-02-24 07:12:43
    Temat: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-24 00:15, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Mógłbyś np nauczyć się biegle tego narzędzia i skończyć wypisywać
    > pierdoły na niusy

    Przy pisaniu pracy dyplomowej?

    Na razie nie potrafisz obronić tezy, że warto do pisania pracy
    dyplomowej kupić msworda i zasadne jest wymaganie użycia tego narzędzia,
    bo później wiedza, którą zdobędziesz pisząc pracę dyplomową w tym
    narzędziu Ci się na pewno przyda, a nie zdobędziesz tej wiedzy na pewno
    w inny sposób.

    To właśnie jest ta pierdoła.

    Co do nauki narzędzia - nie jest mi ono do niczego potrzebne, więc się
    go uczył nie będę, nawet pobieżnie. Jak zajdzie potrzeba, to się nauczę.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl