  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    <fv80ub$nmh$1@news.onet.pl> <fvadg8$f01$2@news.onet.pl>
    <fvagvd$pde$2@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <fvcas8$ck4$2@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <fvcth5$2ta$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <fvd4ee$qfs$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <fvibdl$c29$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <fvk7sh$tr$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <fvkkmu$v4n$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <fvktnt$qj3$1@news.onet.pl>
    Date: 4 May 2008 20:25:18 +0200

    On 2008-05-04, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No ale wiązałeś to z koniecznością podawania go w Banku i zmieniania, za
    > każdym razem, gdy się zmieni.

    Jak rany. Podawałem konkretny mój przykład, nie ogólny.

    > Więc pytam, co ja mam podać w Banku, skoro
    > głównie, a w zasadzie WYŁĄCZNIE prowadzę DG u klientów.

    Ale Ty sam nie wypełniasz tych danych. W banku je uzupełniają na
    podstawie dostarczonego wpisu do EDG.

    [...]

    > No ale zamieszkania jest również we wpisie, a lansowana tu teza mówi, że na
    > fakturze ma być adres zamieszkania podatnika, a nie prowadzenia DG.

    "Takie mamy procedury i nie mogę panu nic innego wpisać."

    > No więc co, podałem źle w EDG?

    Nie mam pojęcia. :)

    > 2 osoby to jest to ponadplanowe rozrastanie się? :D

    'Już' w sensie, w poprzednim miesiącu. I nie 'ponadplanowe', tylko
    w szybszym tempie niż przewidywałem. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl