  • Data: 2010-11-14 15:57:24
    Temat: Re: Założenie spółki z o.o.
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> napisał

    > A dlaczego to niby S.A. ma się bronić?

    Padło pytanie skierowane do Ciebie - w czym SA jest lepsza od SPZOO.
    Odesłałeś na bloga, a ja poprzeczytaniu stwierdziłem, że nic konkretnego z
    Twoich zapisków nie wynika.
    Co jeszcze mam wytłumaczyć? :)

    > Jeśli za tą samą cenę można mieć coś najwyższej jakości i klasy
    > to po kiego tracić szmal i czas na coś gorszego?

    Nie za tę samą cenę.
    SPZOO zakładasz z wysokością kapitału 5000 zł.
    SA wymaga chyba "trochę" więcej.
    Opłaty pośrednie i manipulacyjne pomijam, bo są porównywalne.

    > Jaki widzisz sens w zakładaniu sp. z o.o. zamiast akcyjnej?

    Jak na razie nie widzę sensu w zakładaniu SA zamiast SPZOO, ponieważ poza
    argumentem, że łatwiej ją zbyć, nie dane mi było poznać żadnych innych.

    K.