  • Data: 2012-04-23 20:19:17
    Temat: Re: Założenie sp. z o.o. przez internet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-23 16:21, Massai pisze:

    > A co w tym jest do niczego?
    >
    > Bo ja to zrobiłem jakieś 4 tygodnie temu.
    > I zadziałało... Owszem, trzeba się liczyć z tym wzorcem umowy z
    > rozporzadzenia - ale zawsze można później zmienić.
    >
    > Jeśli jest potrzeba taką spółkę uruchomić na szybko, to chyba
    > najlepsza droga.
    > Dokładnie w 7 dni miałem w pełni działającą spółkę - 7 dni, bo
    > tyle trzeba było czekać na nadanie nipu.

    Miałeś szczęście. Mogłeś natomiast trafić na sytuację, że:

    - nic do sądu rejestrowego nie dotarło (zagubiony wniosek)
    - wniosek został odrzucony przez sąd z uwagi na złą treść umowy (tak,
    automatycznie wygenerowana umowa może mieć błędy)
    - zdarzało się, że system bez powodu nie akceptował założonych kont osób
    stawających

    Ogólnie jeśli komuś faktycznie zależy na czasie, to e-rejestracja jest
    loterią. Bo z 24 godzin (haha, zarejestruj spółkę w piątek ;) mogą
    "nagle" się zrobić tygodnie.

    --
    Liwiusz