  • Data: 2005-08-17 22:44:59
    Temat: Re: Zaliczka na pobyt w pensjonacie a choroba
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Hycnar napisał(a):
    > Witam serdecznie,
    >
    > W kwietniu br. zdecydowalem sie na zarezerwowanie pokoju w prywatnym
    > pensjonacie w Łebie. Zaliczka wynosila 3 noclegi, czyli 105 zl w tym
    > wypadku. Za dwie osoby to juz jest 210 zl. Niestety z przyczyn chorobowych
    > nie jestem w stanie tam pojechac. Czy ktos moze wie czy sa jakies szanse na
    > zwrot owej zaliczki ? Kwatera zostala odwolana wczesniej a do tego na
    > stronie internetowej nie ma wspomnianego slowa o tym, ze reklamacje nie sa
    > uwzgledniane. A z tego co mi wiadomo powinno cos takiego sie tam znalezc. W
> [...]

    No cóż, może to przykre, ale zaliczka jest formą zabezpieczenia. To, że
    nagle zachorowałeś nie ma obowiązku nikogo obchodzić. Jeżeli znajdziesz
    kogoś na swoje miejsce, to daję głowę nikt nie będzie robił problemu.
    Jeżeli nie - to po prostu naraziłeś wynajmującego na stratę - więc po
    prostu ją pokrywasz. Przykre, wiem. Może trzeba się było ubezpieczyć
    (nie wiem czy się da), ale jak się spóźnisz na samolot, to też przepadło.

    Brutalnie mówiąc - taka właśnie jest istota zaliczki.

    Życzę powrotu do zdrowia
    MAc