  • Data: 2007-11-01 10:46:57
    Temat: Re: Zależność poziomu przestępczości o wysokości kar.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User napisał(a):

    > Ale tylko pod warunkiem, że jest taka możliwość, np. organy znajdą te
    > pieniądze, lub oskarżony będzie posiadał jakiś majątek.

    predzej czy pozniej bedzie posiadal, dla chcacego nic trudnego.

    > Ale pomijając majątek - zdarzyła się w Polsce co najmniej jedna sprawa,
    > gdzie zabójca wymyślił sobie odpowiedni motyw i zaaranżował całą
    > sytuację tak, aby dostać za podwójne zabójstwo w afekcie tylko kilka lat.

    i dostal?

    > Pytanie więc nadal jest aktualne: dlaczego nie pójść w obie strony
    > jednocześnie?

    bo nalezy karac wspolmiernie do popelnionego czynu.
    A na pytanie dlaczego odpowiesz sobie gdy ciebie dosiegnie machina..

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...