  • Data: 2008-05-27 15:37:24
    Temat: Re: Zaległość w płaceniu RTV
    Od: "ciekawski" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli już kogoś z poczty wpuścił do mieszkania, to z takiego spotkania
    > zwykle powstanie protokół, z którego będzie wynikało, czy telewizor był
    > nowy, właśnie kupiony i zeznania innych osób które to potwierdzają,
    > tudzież będzie sentencja, że własciciel oświadczył coś innego.
    > Jak najbardziej to co napisałeś może przejść tylko trzeba być trochę
    > błyskotliwym już w momencie spotkania.

    niestety obywatel musi płacić różne opłaty. Teraz np. chcą wprowadzić opłaty
    "denne" dla żeglarzy.
    Co do listonosza to po co go wpuszczać do domu?

    Nie wiem jak u Was, ale w mojej miejscowości listonosz nie wejdzie do domu,
    aby szukać tv. Dlaczego? Bo chłop dostaje napiwki za renty, emerytury,
    wcześniej przyniesiony zwrot kasy, więc wyrabia drugą a może i trzecią
    pensję. Na swoim rewirze jest znany i co będzie kalał swoje gniazdo? W
    przeciwnym razie i tak pocztą pantoflową się rozniesie, że jest taki sku...
    i ostatnie słowa jakie wypowie to "dobry piesek, grzeczny piesek";) przy
    następnej rozniesionej poczcie