  • Data: 2009-05-26 13:07:52
    Temat: Re: Zalanie mieszkania - ugoda i ubezpieczenie
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sobi pisze:
    > Parę dni temu sąsiad wrócił z działki i okazało się, że ma zalany
    > przez mnie
    > sufit w łazience.
    > Ponieważ nie mam ubezpieczenia (wynajmuję od niedawna to mieszkanie),
    Skoro wynajmujesz od kogoś mieszkanie (jesteś najemcą) to, zakładając że
    zalanie nie jest efektem Twojego zaniedbania tylko wypadku losowego,
    niech zalany sąsiad zgłosi się po odszkodowanie do właściciela
    (wynajmującego). To na nim spoczywa odpowiedzialność i to on powinien
    mieć na taką okoliczność wykupione ubezpieczenie.

    --
    MZ