  • Data: 2022-09-04 21:13:17
    Temat: Re: Zakupy imienne w sklepie o dużej powierzchni
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 4 września 2022 o 20:30:09 UTC+2 Krzysztof kw1618 napisał(a):

    > Byłem w Piasecznie k/Warszawy, to owszem, dużo opakowań zbiorczych, ale
    > da się kupić 1 chleb, 3 bułki, 2 długopisy, baterie AAA paczka 4szt,
    > tyle że denerwujące, bo cena netto jest dużą czcionką, a cena z VAT małą.

    Ale w hurtowni nie ma chyba obowiązku, by sprzedawać opakowania po min. 10 chlebów
    czy długopisów.
    I widać, że dla firm, bo ceny netto eksponowane, w detalu to chyba zabronione.
    Tylko że kupując w hurtowni nie jesteś konsumentem.

    A dla kontrprzykładu w kerfurze w galmoku zgrzewka wody kosztuje (troszkę) mniej niż
    6 butelek osobno.
    A w biedronku nie (wyłączając "promocje" "kup 2/6/12 zapłać mniej").