eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup z groupona a reklamacja › Re: Zakup z groupona a reklamacja
  • Data: 2015-08-07 21:28:15
    Temat: Re: Zakup z groupona a reklamacja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-08-07 o 21:23, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2015-08-07 o 21:00, Budzik pisze:
    >> Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...
    >>
    >>>> Czy groupon odpowiada za to co sprzedaje czy raczej powinienem
    >>>> zgłosić się bezposrednio do włascicela restauracji? Ale w koncu
    >>>> płaciłem grouponowi...
    >>>>
    >>> Moim zdaniem do właściciela restauracji.
    >>>
    >> Ok, ale dlaczego? Dlaczego wazniejszy jest on, a nie podmiot u ktorego de
    >> facto kupiłem voucher?
    >>
    >> Bo wiesz, ja go jednak kupiłem od groupona, zapłaciłem grouponowi etc.
    >
    > Trzeba by się wczytać w jakieś regulaminy, zapisy umowne - te ogólne
    > gruponowe i te konkretne związane z tym zakupem. Podejrzewam, że grupon
    > nie ryzykuje świadczeniem usług, tylko jest pośrednikiem w zawartej
    > transakcji pomiędzy tobą i restauratorem.

    Chociażby (nie wklejam, bo się kaszani):
    1.6 (grupon nie dostarcza oferty partnera, tylko sprzedaje kupony)

    6. (partner jest sprzedawcą i dostawcą oferty i jest wyłącznym za to
    odpowiedzialnym).

    Poza tym - co tam jest nie tak z tym kuponem? Miałeś mieć rabat przez 2
    lata i masz. Nie było zagwarantowane 2 lata istnienia restauracji ;)

    --
    Liwiusz




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1