eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup przez internet, sprzęt psuje sie po 2 dniach, czy moge oddac ządając zwrotu pieniedzy? › Re: Zakup przez internet, sprzęt psuje sie po 2 dniach, czy moge oddac ządając zwrotu pieniedzy?
  • Data: 2006-11-02 12:06:25
    Temat: Re: Zakup przez internet, sprzęt psuje sie po 2 dniach, czy moge oddac ządając zwrotu pieniedzy?
    Od: "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 01 Nov 2006 17:56:06 +0100, WojciechB napisał(a):

    > 2 dni temu otrzymalem projektor zamowiony przez internet. Dwa dni zgodnego z
    > instrukcja uzytkowania i sprzęt psuje sie.
    > Pytanie, czy moge zwrocic sprzet żadając zwrotu pieniedzy? Na jakie przepisy
    > sie powoływać?
    >
    > Czy sklep moze odmowic zwrotu pieniedzy i probowac naprawiac w ramach
    > udzielonej gwarancji (powiedza np. "napewno
    > nie stosował sie pan do zaleceń zawartych w instukcji i to spowodowało
    > uszkodzenie sprzętu
    > lub zepsuł się moduł XYZ napewno to pańska wina, to nie dzieje sie w nowym
    > sprzęcie").
    >
    > Jakie mam prawa?, jakie mam obowiązki, jeśli mozna bardzo prosze o
    > podpowiedź.

    Jakoś wszyscy odpowiadają, a nikt nie zadał ci najważniejszego pytania:
    czy kupiłeś "jako firma", czy jako "osoba prywatna"?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1