    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup prenumeraty Online
    Date: 22 Mar 2005 14:24:50 GMT

    .pl>, Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    stosuje się
    > do umów:
    > 1) o charakterze ciągłym lub okresowym, zawieranych na podstawie
    > oferty sprzedaży lub przez odwołanie się do ogłoszeń, reklam, cenników i
    > innych informacji skierowanych do ogółu albo do poszczególnych osób,
    > jeżeli konsument mógł uprzednio zapoznać się z treścią otrzymanej oferty
    > lub informacji pod nieobecność drugiej strony umowy, a zarazem w tej
    > ofercie lub informacji, jak i w umowie zastrzeżono prawo konsumenta do
    > odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni od dnia jej zawarcia,"

    Ty się ze mną zgadzasz, że autor wątku nie ma prawa do odstąpienia od
    umowy, czy nie zgadzasz, bo nie rozumiem twojego postu i pytania "Co
    masz na myśli". Tak jak pisałam: na myśli mam, że autor nie ma prawa
    odstąpić od umowy. Taka jest moja interpretacja przepisów, wierzę, że
    słuszna, ale mogę się mylić.

    Renata