    From: "dziubek" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup mnieszkania - umowa przedwstepna
    Date: Wed, 6 Jun 2007 10:21:26 +0200

    > Patrze, patrze a tu dziubek porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > Na umowie jest to zaznaczone.

    Czyli tak jak ja sie dogadam ze sprzedajacym tak bedzie mam rozumiec?
    ( czy korzystac z gotowej umowy sciagnietej z netu czy tym ma sie zajac
    notariusz w przypadku umowy przedwstepnej?

    > Jesli umowa przedstepna bedzie w formie aktu notarialnego to w razie gdyby
    > sprzedajay sie rozmyslil mozesz isc do sadu i wywalczyc 'przymuszenie'
    > (czy jak to sie zwie) sprzedajacego aby sprzedal Ci mieszkanie. Jesli
    > zwykla umowa cywilno-prawna - tylko zadatek x 2.

    Ok

> [...]
    > Ci (pozytywnie) wniosek. I do tego zloz papiery w kilku bankach
    > rownoczesnie (zebys pozniej nie plakal na grupie).
    > 3) Zawsze mozecie zrobic tak - zlozyc wniosek o kredyt od razu po
    > podpisaniu umowy przedwstepnej. W banku powiedziec zeby Ci wpisali dlugi
    > termin 'waznosci' umowy kredytowej (deadline na podpisanie aktu
    > notarialnego. Na tyle dlugi zebyscie mogli czekac do pazdziernika.
    > Ewentualnie drugie wyjscie (tak ja zrobilem) - akt podpisywany w czerwcu,
    > w akcie bylo napsiane ze koles ma sie wyprowadzic do polowy lipca.

    Jaki byl koszt aktu notarialnego tego z umowy przedwstepnej? Bo oplaty do
    umowy normalnej wstepnie mam wyliczone a nie chcialbym 2 razy placic takich
    sum bo musialbym kolejny kredyt na to brac ;).

    Pozdrawiam

    dziubek