    From: "Lukasz" <johnybyk@USUN_TOgo2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup laptopa na firmę - rozczarowanie (jakie możliwości)
    Date: Thu, 20 Nov 2008 14:35:46 +0100

    > No tak, ale jeśli kilka aplikacji zachowuje się w identyczny sposób, to
    > można domniemywać, że to nie jest wina tych aplikacji lecz systemu
    > będącego bezpośrednio nad nimi lub dowolnego elementu na linii
    > system-sprzęt.

    Zachowuje się tak większość aplikacji 2D. Problem dotyczy scrolingu oraz
    rysowania okien.
    3D działa OK. Z for wynika, że laptop działa dobrzez z windows Vista - nie
    znalazłem żadnego "ficzera", który mógłby zniwelować problem. W niewielkim
    (prawie niezauważalnym) stopniu pomaga wyłączenie akceleracji sprzętowej w
    ustawieniach windows'a, ale wtedy pewne aplikacje a w szczególnosci filmy
    wyglądają delikatnie mówiąc kiepsko (straszna pikseloza).

    Problem są oczywiście sterowniki od wspaniałego ATI (AMD) :/
    Dosyć mocno zjechałem z tematu :]

    Rozmawiałem ze sprzedawcą. Jeśli stwierdzą, że laptop jest w stanie
    "odpowiednim" to wymienią mi na inny model (za dopłatą). To się bardzo
    chwali sprzedawcy :), nawiasem mówiąc byli pomocni próbując rozwiązać
    problem. Zobaczymy jak będzie w rzeczywistości ;)

    Tutaj tylko z ciekawości pyanie bo w zasadzie sprawa jest prawie rozwiązana.
    Sprzedawca powiedział, że wymiana jest możliwa w ciągu 7 dni od momentu
    dokonania zakupu. Czym może to być spowodowane?

    Dziękuję grupowiczom i pozdrawiam.