    From: adam158 <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup czesci na "autozlomie"
    Date: Mon, 24 Jul 2006 16:24:20 +0200
    To: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Baczek napisał(a):
    > Witam
    > Zakpilem na szrucie (czy jat to sie zwie) skrzynie biegow za 1000zł.
    > Sprzedajacy zachwalal ze super, prawie nie uzywana, super sprawna
    > i takie tam gadanie.
    > Po wlozeniu do samochodu okazalo sie ze jest uszkodzona, sprzedajacy
    > podczas rozmowy tel. kazal ja rozebrac bo na pewno jakis "dinks" wyskoczyl.
    > Nie zgodzilem sie, chcialem wymiany, naprawy na miejscu lub zwrotu
    > pieniedzy.
    > Sprzedajacy nie zgadza sie.
    > Jakie mam wyjscia?
    >
    > Planuje:
> [...]
    pierwsze
    a tak wogóle jak moze ci przyjść do głowy taka myśl że chcesz
    reklamować część zakupioną na szocie która wcześniej przejechała nikt
    nie wiele ile kilometrów jak piszesz kupiłes swiadomie cześć
    /skrzynie/ze szrotu używaną za tysiąc złotych to czego szukasz teraz
    dziury w całym .
    trzeba było iść do ASO kupić taką sama tylko nową pewnie by
    kosztowała 10000 zł wziąć fakturę to wtedy bys ją mógł reklamować
    jeszcze pod warunkiem ze oni by ja montowali to jeszcze z 1000 zł
    adam