  • Data: 2009-02-18 20:38:55
    Temat: Re: Zakup auta używanego sprowadzonego - na co uwaga?
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie dokumenty powinienem otrzymać od sprzedającego?

    Umowę kupna-sprzedaży, Brief (duży i mały - dokumenty samochodu)

    > Na co zwracać uwagę?

    Na zgodność dokumentów z faktycznym pojazdem i czy pojazd został
    wyrejestrowany z niemieckiego użędu rejestracyjnego. Inaczej nie
    zarejestrujesz auta w Polsce.

    > Jakie obowiązują mnie po zakupie procedury i dokumenty?

    Ooj, sporo tego. Poczytaj w sieci bo mogę coś pominąć, ale musisz opłacić
    akcyzę w Urzędzie Celnym, pobrać z US zaświadczenie o opłacie bądź
    zwolnieniu z opłaty podatku VAT-25, ważne ubezpieczenie OC i można gnać do
    UM po tablice.

    --
    Pozdrawiam, Wycior