eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-08 17:38:40
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale wtenczas nie byłoby ateistów. :)

    Chcesz powiedzieć że bóg odwalał grubo popierdolone akcje żeby stworzyć
    ateistę? No nie wiem - skoro kobietę stworzył z żebra, to ateistę mógłby
    na przykład z małego palca u nogi. Sam korzyści - bóg nie byłby chorym
    zbrodniarzem, jezus by w spokoju wprowadzał komunizm, katolicy nie
    baliby się wdepnięcia w klocek lego, a ateiśi nie robiliby sobie jaj na
    grupach:P

    A tak na poważnie - skoro macie takiego boga, to cieszę się że naród
    wybrany już został wybrany;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!