eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-08 11:15:09
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Apr 2024 10:09:24 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Nawet jak naruszy godność urzędu?

    No ale wstąpienie do zakonu trudno uznac za naruszenie godnosci urzędu

    ale skoro spacerowanie nago po sklepie nie naraża, to trudno aby zakon
    narażał.

    P.S. Cos mi chodzi po głowie, że są jakies zakony mniej zakonne, a
    bardziej otwarte dla "cywili" ... o,

    https://rycerzejp2.org/wielka-kapitula

    Czyż to nie brzmi dumnie?

    Ale czy taki sędzia może orzekac w sprawie obrazy uczuć religijnych ?
    :-)

    J.