eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-07 19:06:33
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2024 o 19:00, Michał Jankowski pisze:

    > No przecież w każdej aptece masz "leki" homeopatyczne i lekarze bez
    > mrugnięcia okiem zalecają to brać.

    Apteka to nie lekarz. Ja od lekarza raz dostałem jakąś homeopatię to mu
    powiedziałem co o nim myślę i po prostu zabrałem dziecko i wyszedłem.
    Nie było to na NFZ a jakoś prywatnie co żona na formum jebniętych matek
    znalazła że "łona to bardzo dobra jezd".

    > O, taki słynny "preparat na grypę":
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Oscillococcinum
    >
    > Bierzemy preparat z wątroby kaczki, rozcieńczamy 10^400 razy i tłuczemy
    > na tym kasę.
    >
    > 10^400 razy. Got it? W całym wszechświecie jest mniej niż 10^80 atomów.

    Wiem co to homeopatia i czemu nie działa. Po prostu raz się z tym
    spotkałem i jak piszę nie w nfzcie a w polecanej przez pojebane mamuśki
    - już wtedy powinna mi się lampka zapalić - i w sumie chyba się
    zapaliła, bo normalnie to bym powiedział że skoro sobie taką wybrała to
    niech ona z dzeckiem wchodzi ale jakoś się uparłem że ja też wchodzę.
    Pomimo (a w zasadzie pewnie z powodu) protestów że "tylko jednen rodzic"
    (jeszcze przed kowitem).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!