eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakaz zatrzymywania po prawej stronie jezdni a postoj po lewej › Re: Zakaz zatrzymywania po prawej stronie jezdni a postoj po lewej
  • Data: 2006-03-20 08:41:17
    Temat: Re: Zakaz zatrzymywania po prawej stronie jezdni a postoj po lewej
    Od: "Wojtek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > drodze jednokierunkowej lub na jezdni dwukierunkowej o małym ruchu"
    >
    > czyli możesz się zatrzymać po lewej stronie na obszarze zabudowanym na
    jednokierunkowej
    LUB JEZDNI DWUKIERUNKOWEJ O MAŁYM RUCHU .....

    > W tym zdaniu nie ma przecinka :-)

    A gdzie byś chciał(a) włożyć ten przecinek ? Zdanie dla mnie jest logiczne,
    połączone spójnikiem LUB (dla przypomnienia z liceum:
    http://pl.wikibooks.org/wiki/Matematyka_dla_liceum:L
    ogika#Alternatywa). Tu
    nie trzeba przecinka (http://pl.wikipedia.org/wiki/Przecinek).

    > Przecinek może czynić cuda