  • Data: 2008-11-19 12:56:23
    Temat: Re: Zakaz suszenia parania na balkonie.
    Od: uosiu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy przypadkiem nie dotyczyło to najemców lokali w mieszkaniach
    > komunalnych?
    Nie wiem, sam tego reportażu nie widziałem, podobno obowiązuje to
    wszystkich mieszkańców Olsztyna i właścicieli mieszkań i najemców
    mieszkań komunalnych.
    Ale nawet gdyby tak było, że tylko najemcy mają zakaz, przecież oni też
    mają prawo korzystać z balkonów w/g swoich potrzeb.
    Po za tym, wiele gmin sprzedaje mieszkania komunalne, tworzą się
    wspólnoty, więc co, na części balkonów pranie może wisieć a na części nie?