    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Date: Sun, 12 Feb 2006 22:26:31 +0100

    W wiadomości <news:dso8fv$ani$1@atlantis.news.tpi.pl>
    R2r <b...@m...net.pl> pisze:

    > Ano szukałbym dalej.

    A dlaczego Ty nie poszukałeś dalej bardziej neutralnego miejsca?
    Wiesz, trudno ocenić kto miał rację, a kto nie, po tak krótkim opisie, ale
    powiem Ci, że nie ma nic bardziej wkurzającego, niż sytuacja, w której Ty,
    jako mieszkaniec danego bloku, zmuszony jesteś do szukania wolnego miejsca i
    parkowania zupełnie gdzie indziej, bo parking blokowy jest zajęty przez
    obcych.

    > Jednak dla łosia to jest problem przenieść na nogach swoje cztery
    > litery kilka(naście) metrów dalej.

    Jeśli kilka metrów dalej były wolne miejsca, to faktycznie zdrowo
    przesadził.
    Myślałam, że wszystko było pozajmowane, a facet naprawdę nie ma obowiązku
    parkowania na drugim końcu osiedla.

    > Problemem to są samochody stawiane przez kliku handlarzy mieszkających
    > tam - oni wyrabiają normę czasem za kilkudziesięciu mieszkańców. :-)

    Nie bardzo rozumiem.

    > Przykre, ale to tylko źle o Tobie świadczy.

    Przykro mi, ale czasem tylko takie metody działają na osoby, które nie
    rozumieją w jakim celu mieszkańcy bloku postawili znak zakazu parkowania
    obcych pojazdów.

    > Rozumiem, że wygonisz poza
    > osiedle również kogoś, kto samochodem do Ciebie przyjechał?

    Nie muszę nikogo wyganiać. Rodzina/znajomi, którzy do mnie przyjeżdżają sami
    wiedzą (bo im wcześniej powiedzieliśmy), że parkować należy przy chodniku od
    strony ulicy, a nie na parkingu blokowym, bo po prostu jest zbyt mało
    miejsc. Ja robię dokładnie tak samo jadąc do kogoś. Gdy widzę, że parking
    jest tylko dla mieszkańców, to nie robię nikomu pod górkę, nie zajmuję
    cudzych miejsc (choć to takie wygodne), lecz szukam ich gdzie indziej. A
    jeśli zdarza mi się sytuacja, że wpadam do kogoś dosłownie na moment i muszę
    stanąć w pobliżu (bo coś trzeba znieść itp.), to za wycieraczkę wkładam
    kartkę, u kogo i gdzie można mnie znaleźć.

    --
    PozdrawiaM