  • Data: 2006-11-20 14:35:24
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> wrote in message
    news:ejscla$mh3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "===Tomy===" <nic@z_tego.com> wrote in message

    > Głównym celem polskiej policji jest działanie mające na celu
    > przestrzeganie prawa.
    > A niekoniecznie zysków wytwórni fonograficznych. Choć u nas to się jakoś
    > miesza ze sobą. W Niemczech już coś się rusza na tym polu.
    > Ktoś wreszcie wpadł na to, że BSA nie może być jednocześnie expertem
    > oceniającym co jest na nośniku.

    Nareszcie, bo mi sie co najmniej dwuznaczne wydawalo ze firma ktorej zysk
    zalezy od
    tego ile lewego softu znajdzie policja u obywatela moze jednoczesnie uczyc
    policje jak
    sie poznaje lewy soft i robic w policji za eksperta.
    Ciekawe kiedy taki trend dotrze do Polski, ale cos mi mowi ze dopiero po
    odgornych zmianach
    ustawodastwa EU.

    Daniel