  • From: "Kris" <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Date: Sat, 25 Nov 2006 20:54:55 +0100

    news:ejqt8s$e17$2@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "powel" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli nie odczytają dysków, to zarzutów o jego zawartość nie dostaniesz.
    > Ale jeśli handlowałeś pirackimi kopiami, to można wykazać, że znajdujące
    > się u kupujących płyty zostały nagrane na Twoich nagrywarkach. Wówczas
    > sprzęt najpewniej ulegnie przepadkowi jako narzędzie przestępstwa.
    > Znalezienie przez biegłego śladów używania takiego lub innego
    > oprogramowania raczej nie wystarczy, do przedstawienia Ci zarzutu jego
    > posiadania. Bo nie ma pewności, czy nie usunąłeś tego wcześniej, a to było
> [...]

    jesli nieczego nie znajda to ci cos spreparuja...
    malo to ludzi zostalo wkreconych i malo to niewinnych siedzi w wiezieniach?
    gdyby nasz system byl na tyle sprawny i wiarygodny bez cienia watpliwosci
    nieszyfrowalbym danych, nie bornilbym sie przed kontrolami itp
    no ale jak do ludzi sie podchodzi jak do bandytow to chyba mam prawo
    jakos bronic sie przed byciem wmanewrowanym w rozne dziwne sytuacje zyciowe
    znacie ta sytuacje w gdansku gdzie mimo swiadkow wjezdzjacy woz policyjny
    spowodowal
    wypadek? chyba nie musze przypominac jak zalatwiono uczciwych ludzi na szaro