    From: "Lew" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zajęcie komornicze rachunku bankowego
    Date: Fri, 24 Feb 2006 16:40:54 +0100

    Witam,

    Piszesz "dostepne srodki" pytanie czy to jest saldo konta
    czy bank postwil do twojej dyspozycji jakikolwek rodzjaj
    kredytu np. lina kredytowa, debet w rachunku...itd..

    Jesli te wolne srodki to jakis rodzaj kredytowania to
    bank ma prawo zablokowac calosc kwoty. Po prostu stwierdza,
    ze skoro przyszlo zajecie komornicze to utraciles wg banku
    zdolnosc
    kredytowa.

    Tak postepuje wiekszosc bankow i potrzeba bedzie czasu, zeby
    ponownie
    dostac linie kredytowa.

    Jest to wewnetrzna polityka banku. Spotkalismy sie z
    przypadkiem
    gdzie odebrano klientowi 2.000 pln kredytu za zajecie konta
    na kwote 15 pln.
    Klient ma na rachunku obroty kilkaset tysiecy miesiecznie i
    do dzisiejszego
    dnia
    bank nie przywrocil mu lini przez to zajecie a minelo juz
    kilka miesiecy.

    Pewnie ten post Cie nie pocieszyl... ale takie zycie z
    bankami ....

    Pozdrawiam

    Lew

    Widziałeś już www.konto.hil.pl ?