eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotuRe: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
  • Data: 2014-07-24 11:38:46
    Temat: Re: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
    Od: Kapibara <x...@y...zzz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 10:45:38 +0200, Vikku napisał(a):

    > Wyslalem jakis czas temu list polecony Poczta Polska.
    > W srodku nie bylo kartki ale paczuszka (w środku fabrycznie nowy produkt).
    > Warta ok. 500 pln.
    > Przed nadaniem zapytałem Panią czy wysłać to jako paczka czy jako list
    > polecony.
    > Paczka nie była duża i Pani z okienka powiedziała, że wystarczy list
    > polecony.
    > W systemie śledzenia przesyłek sprawdziłem, że przesyłka nie wyszła z
    > miejsca nadania.
    > Paczka zaginęła.
    > Złożyłem reklamację, wyceniłem paczkę na 500 pln, Poczta uznała reklamację
    > ale oferuje mi zwrot tylko 153 zł (50x2,90 pln).
    >
    > I teraz mam pytanie. Czy mam szansę na zwrot 500 złotych. Albo chociaż 400
    > czy 300 pln? Jak to zrobić?
    > Nie wiem czemu ale mam przeczucie, że ktoś na poczcie fajnie to sobie
    > skalkulował. Produkt w liscie za 500 pln, w razie zaginięcia zwrot tylko 150
    > pln, ktoś jest do przodu na 350 zł.

    Za polecony nie dostaniesz więcej. Wartościowe przedmioty wysyła się paczką
    z zadeklarowaną wartością. Masz nauczkę na przyszłość.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1