  • Data: 2005-05-16 13:51:18
    Temat: Re: Zachowanie naganne dla ucznia prowadzącego blog
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    |<onrad napisał(a):
    > Ale jesli uczen siedzi w wiezieniu, a w szkole zachowuje sie OK nie
    > widze podstaw do zanizenia mu oceny. Sam mam jednego ucznia, ktory przez
    > spora czesc czasu przebywal z akladzie karnym za wlamania. Nie pchwalam
    > jego zachowania tej kwestii w zadnym razie, ale jako, ze u mnie na
    > lekcjach zachowuje sie bardzo dobrze, nigdy nie przyszlo mi do glowy by
    > obnizac mu jakiekolwiek oceny
    Hmm... wyobrazmy sobie nauczyciela, ktory w szkole zachowuje sie w
    porzadku, nie lamie zadnych praw ucznia, przerabia material itp. Ale po
    szkole np zajmuje sie produkcja prochow. Czy tez jest zlodziejem. Albo
    moze w domu bije zone i dzieci. Nie powinno miec to wplywu na jego ocene
    przez szkole jako pracownika?

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl