  • Data: 2006-12-19 15:27:09
    Temat: Re: Zabranie komputera - jego zwrot a prawo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:em80om$nm0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Skoro trafia do "ekspertów" w firmach, które są żywo zainteresowane
    > znalezieniem czegoś na nim, to co tam kopiowanie gierek.

    Mnie nie chodzi o wątpliwości natury moralnej, a prawnej. komputer ma być tak
    zabezpieczony, by nie dało sie do niego nic wgrać ani nic usunąć. Jeśli jest
    możliwość fizyczna skopiowania, to jest możliwość usunięcia lub doinstalowania.
    Taki dowód przed sądem nawet aplikant obali, o adwokacie już nie wspominając.