  • Data: 2011-02-12 19:00:03
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl>

    > Umiesz czytać ze zrozumieniem?
    > Jeśli ukrywa dochody, to ukrywa też majątek. Tacy kombinatorzy na ogół nie
    > mają czegoś, co można by im zabrać i spieniężyć na spłaty ich zobowiązań.

    Kiedy ... jak słyszę, że komuś dom zlicytowali to wiem, że chodzi o przekręt
    a nie o to by gość utrzymywał swoje dziecko czy jakieś zadłużenie spłacił.

    > A obóz pracy (ciężkiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ciągle jest
    > atrakcyjnym i skutecznym rozwiązaniem.

    Nie ma czegoś takego. Musiałbyś wprowadzić dla więźnia sankcję śmierci. A i
    tak nie uzyskałbyś efektu w postaci zysku z całego tego obozowania. Chyba,
    że jakiś oświęcim proponujesz. Ale to raczej nie znajdziesz poparcia.