  • Data: 2009-04-14 21:03:56
    Temat: Re: ZUS w tym miesiącu PILNE help
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale kombinujesz, jakież to zaliczki płacisz w styczniu?

    Własnie dlatego ludzie maja problemy czytając informacje, które sa
    zagmatwane.

    Składki płatne do 10 danego miesiąca nie są składkami za miesiąc.
    Myślę, że ta dyskusja dalej nie ma sensu. Fakty są takie, że ludzie mają z
    tym problemy i nadpłacają podatek - w sumie niewielkie kwoty, więc nic
    strasznego się nie dzieje.
    Dla mnie EOT.

    Pozdrawiam-
    zenek