  • Data: 2012-06-18 07:12:47
    Temat: Re: ZUS sprawdzi oświadczenia rodziców
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2012 21:32, Kriss pisze:
    > Ech, grunt to cytować Biblię i w tym samym poście nazywać kogokolwiek
    > poprańcem,

    No faktycznie, ale czasami aż nie mogę się powstrzymać. Ci ludzie
    popełnili i popełniają zbrodnię na narodzie. Rozwalili totalnie resztki
    polskiej edukacji.

    > przy okazji obrażając ludzi głosujących na PO + obrażając
    > władzę. Zadałem sobie trud - poszukałem, znalazłem. Przeczytaj co o
    > władzy mówi 13 rozdział listu do Rzymian :) Amen owieczko.

    Muszę to skonsultować z jakimś specjalistą. Bo literalne traktowanie
    oznaczało by, że nie należy się angażować w politykę, organizować
    opozycji czy głosować na przeciwników władzy. Myślę, że tu kontekst
    historyczny wchodzi w grę i nauki Pawła raczej dotyczą aspektów, żeby
    się miłować, a nie wszczynać rewolucji przeciwko ówczesnej władzy
    królewskiej/cesarskiej.

    Przeciwstawianie się tutaj chyba nie należy traktować jako ,,nie wolni
    krytykować'' tylko jako ,,skoro już Donek jest u władzy, to nie
    uchylajmy się od podatków pomimo wszystko i od wykonywania prawa
    ustalonego przez władzę''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek