    From: "\\/\\/aldek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS i UP - wygaśnięcie stusunku pracy i zawieszona DG
    Date: Fri, 27 Sep 2013 12:52:19 +0200

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "\/\/aldek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup
    >
    > [...]
    ,> Dzięki za odpowiedź, ale w UM poinformowano mnie, że ponieważ figuruję
    > w CEIDG, nie nie mogą mi wystawić "papieru o zakończeniu".
    > Nie wykreślili mnie 'z mocy prawa", ponieważ nie mieli ani prawa ani
    > obowiązku.
    > Jak pisałem, w ZUS nie figuruję jako prowadzący DG.
    > Poza tym, dla UP i tak figuruję w CEIDG, więc nie nie mam szans na
    > dofinansowanie.

    Z Twoich wypowiedzi wynika wyraźnie że Twoim problemem jest figurowanie w
    CEIDG jako "aktywny". Rozwiązaniem problemu jest pismo do CEIGD że powinineś
    już wiele lat temu być wykreślony z mocy prawa i że jest to ich błąd, oraz
    że prosisz o wykreślenie "aktywny".
    Dalej już prosto UM, ZUS, US, Stat.
    Jak tego nie zrobisz to i za 10 lat będziesz miał dalej problemy.
    ------------------------------------
    Ustaliłem w ZUS, że - zgodnie z moim wnioskiem z 2004 r. zostałem tam
    wyrejestrowany.
    UM zalecił zakończenie działalności (nie widzę przeszkód, DG rzeczywiście
    nie prowadziłem).
    ZUS twierdzi, że nie ma przeszkód z ich strony, ponieważ nie mam wobec nich
    żadnych zobowiązań.

    Zastanawiam się jedynie, czy wyrejestrowanie DK może mieć dla mnie, w tej
    sytuacji,
    jakieś negatywne skutki?

    Pzd -
    wugie