  • Data: 2007-02-11 20:59:18
    Temat: Re: ZUS - absolwenci zwolnieni?
    Od: Krzysztof Trybowski <t...@g...pl.invalidd> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Feb 2007 21:09:00 +0100, SDD wrote:

    > Faktycznie placisz 250 - ale z tych 250 ok 150 to czesc ubezpieczenia
    > zdrowotnego, ktora odliczasz od podatku - czyli, jesli miasz jakies
    > przychody, to placisz o te 150 zl nizszy podatek. A jesli nei masz
    > przychodu, ale np pracujesz i masz dochody z pracy, to sobie mozesz odliczyc
    > w rocznym rozliczeniu od podatku , ktory tam placisz. Tak wiec suma sumarum
    > ekektywnie na ZUS lozysz jakby tylko te 100 zl

    A gdzie znajdę dokładne zapisy co do tego obniżonego ZUS? W sieci pełno
    odnośników do 1praca.gov.pl, a ten serwis nie działa (nawet na innych
    stronach rządowych są jego reklamy). Mam wrażenie, że dzisiaj nie lubię się
    z góglem, bo znajduję setki forów internetowych, na których komuś coś tam
    sie wydaje itd. A ja potrzebuję rzetelnych informacji z podaniem jakiegoś
    źródła :). Dzięęęęęki!