  • Data: 2005-06-21 06:53:24
    Temat: Re: ZUS a zajęcie wierzytelności u mojego kontrahenta
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy ten wspolnik dziala w spolce pod ta sama firma co poza spolka?
    Zajecie
    > dotyczy konkretnego dluznika zajetej wierzytelnosci wiec jesli to osobne
    > przedsiebiorstwa to mozesz.

    Kowalski wraz z Nowakiem są udziałowcami firmy AAA sc, do której przyszło
    zawiadomienie o zajęciu moich "długów" wobec ZUS.
    Prócz tego współpracuję z firmą Pana Kowalskiego, która nazywa się AAA.
    Nazwa taka, a nie inna, bo ta jest znana już w Polsce.
    Nowak też ma swoją działalność, poza AAA sc, ale z nim nie współpracuję.

    Czy AAA Pana Kowalskiego, może spokojnei płacić mi za faktury, nie obawiając
    się sankcji z organu egzekucyjnego?

    Dzięki za pomoc!

    ---
    Pozdrawiam,