  • Data: 2003-04-10 15:48:08
    Temat: Re: ZUS, OFE i takie tam - mam nadzieje ze nie NTG...
    Od: "Ja" <j...@p...NO_SPAM.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał
    > Masz duże szanse na wyjaśnienie.
    > Czas oczekiwania kilka miesięcy, po miesiącu dwóch możesz spróbować
    > zadzwonić z pytaniem czy już coś wiedzą.
    [ ..ciach.. }

    Slicznie dziekuje; to pocieszajace, ze jednak da sie
    cos zrobic w rozsadnym czasie.
    Oczywiście formularz już zdobyłam - dzieki !!

    > Mi brakuje 1/3 składek, bo pracodawca np. zamiast wpisać zero zostawiał
    > miejsce puste.

    To zapewne efekt myslenia durnowatego programisty
    od programu w ZUSie, ktory to "programista"
    nie przewidzial, ze wielu ludzi zamiast
    w rubrykach pisac "0" ( zero ) po prostu
    nic nie pisze. Albo stawia kreske. Ech...

    pozdrawiam :-)
    JaDwiga