  • Data: 2004-09-03 14:23:01
    Temat: Re: ZDM (d.Wapark) - jak sie odwolac od oplaty specjalnej ?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ch98uo$v93$1@sklad.atcom.net.pl>, news wrote:
    > chociazby w taki sposob aby wprowadzic dopuszczalny limit spoznienia (np.
    > 10-15 minut) a dodatkowo naliczac "kare" proporcjonalnie (np spoznienie 30
    > minut - 50% zl, godzina - 100% itp)

    Czyli chcesz po prostu, żeby ktoś ci zafundował 10-15minut darmowego
    parkowania.
    Poza tym skąd kontroler ma wiedzieć ile się spóźnisz - pół godziny
    czy godzinę, a może w ogóle już nie masz zamiaru nic kasować? Ma tam
    na ciebie czekać? No i wreszcie skoro nie możesz tak rozplanować
    sobie zajęć, żeby przyjść na jedną konkretną godzinę na parking, to
    dlaczego zakładasz, że przyszedłbyś na inną konkretną godzinę?
    Mam propozycję: jak masz kłopoty z punktualnością, to kasuj kolejny
    bilet 10-15 minut przed upływem ważności poprzedniego biletu i po
    kłopocie.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę