eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Wywiazywanie sie z umowy gwarancyjnej - CompaqRe: Wywiazywanie sie z umowy gwarancyjnej - Compaq
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Dariusz Bednarz" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wywiazywanie sie z umowy gwarancyjnej - Compaq
    Date: Tue, 16 Jul 2002 16:13:16 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <ah19qq$eo2$1@news2.tpi.pl>
    Reply-To: "Dariusz Bednarz" <t...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: saturn.wsiz.rzeszow.pl
    X-Trace: news2.tpi.pl 1026828954 15106 212.244.110.187 (16 Jul 2002 14:15:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Jul 2002 14:15:54 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:100297
    [ ukryj nagłówki ]

    sis napisał:
    > ad2. czas usuwania awarii zazwyczaj moze byc dwukrotnie dluzszy. w umowie
    > gwarancyjnej zazwyczaj jest to zapisane w sposob 'w szczegolnych
    wypadkach,
    > czas usuniecia awarii moze byc przedluzony do 28 dni, jesli naprawa wymaga
    > sprowadzenia czesci itd. itp'.

    Ale ja niczego takiego zapisanego na stronie
    http://www.compaq.pl/support/conditions.html ani na karcie gwarancyjnej nie
    widzę, chyba że to jest coś w rodzaju prawa niepisanego. Gdyby w ten sposób
    podchodzić do sprawy, to można by liczyć 14 dni roboczych a nie ogólnie z
    włączeniem sobót i niedziel, plus czas na sprowadzanie części plus boczny
    wiatr, mogliby go naprawiać bite 2 miechy a może i dłużej i jeszcze
    bezkarnie. Pytanie tylko, czy to jest zgodne z prawem cywilnym? I po diabła
    w takim razie ten świstek papieru, że 14 dni itd... skoro życie swoje

    Chris napisał:
    > Pod warunkiem, ze nie minela rekojmia (12 miesiecy), bo tego nie
    > podal a niektore modele Compaqa maja 3 letnia gwarancje.
    > I wtedy pozostaje wybor.

    Sprzęt kupiłem od osoby prywatnej niespełna rok temu, która z kolei
    sprowadziła go z zagranicy na własną rękę. Sprzęt jest na 3 letniej
    gwarancji, do wygaśnięcia gwarancji został mi rok Mam pytanie. Jeśli to
    osoba prywatna, a nie sklep czy firma, to jak to wygląda w tej sytuacji?
    Biorąc to pod uwagę a także fakt, iż notebook jest już serwisowany bity
    miech, to chyba musztarda po objedzie.

    > A z serwisem na ogol tak - im wiekszy szum zrobisz (uzywajac
    > konkretnych argumentow i faktow, a nie pieniactwa), tym szybciej
    > zalatwisz.

    najlepiej medialny. Może w tym kraju zamiast temidy powinnyśmy sponsorować
    podatkami "Sprawę dla reportera", "Dzwonię do pani, pana..." itp


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1