    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wywalają z mieszkania w zimę na bruk - co robić ?
    Date: Wed, 10 Dec 2003 07:31:41 +0100

    Użytkownik "Artur" <a...@j...com> napisał w
    wiadomości
    news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10633EF6@jplwant0
    03.jasien.net

    > zacznij robic szum wokol sprawy. Postaraj sie, by szum za kazdym razem
    > docieral do administracji.

    Tylko to musi być szczery szum. Powinien wszem
    i wobec głosić iż z premedytacją nie płacił czynszu i ma długi,
    ale myślał, że "jakoś to będzie". Że przez takich dłużników
    administratorzy podnoszą czynsze płacącym lokatorom
    aby wyrównać swoje_firmy straty. Że nie chciało się iść po
    dodatek mieszkaniowy bo to "trzeba stać w kolejce", a i tak
    mi nic nie zrobią.

    > Moim zdaniem mozesz miec uzadanione podejrzenia, ze skoro chca (Gotfryd
    > ma racje - jest okres ochronny) dokonac eksmisji w 31.12, to Tobie moze
    > sie wydawac, iz ktos ma otrzymac to mieszkanie w prezencie noworocznym.
    > Slowem zasugeruj uklady korupcyjne. Nie pisz tego wprost, bo bez dowodow
    > to jest karalne.

    Nikt nikogo nie eksmituje w tym dniu. Okres ochronny
    jest od 01.11 - 31.03 (chyba?) i w tym czasie są
    *niestety* nietykalni.

    > Wez prawnika, ktory ubierze to we wlasciwe slowa i... licz sie z tym, ze
    > bedziesz w administracji na swieczniku.

    ROTFL Przecież to biedacy których nie stać na
    opłacenie czynszu, a Ty tu z prawnikami... :)

    > Wygrasz to moim zdaniem, ale jezeli nie beda sie Ciebie bac w
    > administracji, to pozniej licz sie z szykanami.

    Dlaczego miałby wygrać?. Jakim prawem się pytam!?
    Ty czy ja mamy znowu do kogoś dokładać?. Przecież
    nie muszą tam mieszkać. Mogli zmienić mieszkanie na
    mniejsze gdzie opłaty są niższe. Mogli załatwić dodatek
    mieszkaniowy, a jeśli im nie przysługiwał to mogli się
    udać do MOPR'u. Taaa, Polska to piękny kraj w którym
    tak niewielu pracuje na tak wielu.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie ważne czy jesteś bogaty czy nie, o ile możesz żyć wygodnie i