  • Data: 2004-01-02 09:02:25
    Temat: Re: Wysylka z zagranicy
    Od: "szym.on" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec czyli to by wysylala moja siostra, to bym nie musial placic
    zadnych
    > oplat dodatkowych oprocz pocztowych?
    > Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.

    Nie liczyłbym na to. Postępowanie celne w sprawie przesyłek pocztowych
    nadchodzących z zagranicy jest wszczynane z urzędu. Zatem jeśli chcesz
    otrzymać tę paczkę drogą pocztową, musisz się liczyć z wezwaniem od
    pocztowego UC. W zależności jakie dokumenty bedą towarzyszyć tej
    paczce w grę wchodzi cło ( jeśli towar jest z UE i ma udowodnione
    pochodzenie to wówczas jest to 0 zł) i nasz 22% VAT.