    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wysokośc zachowku
    Date: Sat, 10 Apr 2004 10:33:24 +0200

    C. wrote:

    > tamtym
    > rzeczy
    > rozdzielności

    > Czy ktoś mi odpowie?

    Przeciez tyle o zachowku tu bylo... chocby wczoraj...

    Zastanow sie cy jesli odrzucisz spadke testamentowy ro bedzies dalejs
    padkobierca ustawowym...

    I sprawdz, czy w takim wypadku zachowek ktory PRZYSLUGUJE innym
    daje mozliwoesc roszcena wobec CIEBIE..

    A poza tym odpowiadali ci, ze wg stanu z chwili
    darowizny a cen dzisiejszych

    Boguslaw