  • Data: 2007-03-23 00:56:32
    Temat: Re: Wyrok zaoczny
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek ZiPi napisał(a):

    > Miałeś wezwanie.Nie chciałeś jechać, to mogę zrozumieć. Ale jeszcze jest
    > telefon. Można było w dniu rozprawy zadzwonić do sekretariatu sądu i
    > zapytać, jakie było zakończenie sprawy. To twój interes i należało go
    > pilnować.

    A'propos pilnowania interesu... Kiedy ostatnio byłem sobie w sądzie
    (wydział karny jakby co) i grzecznie czekałem na orzeczenie o umorzeniu
    sprawy za posiadanie niezmiernie groźnego zbioru amunicji w postaci
    jednego gównianego naboiku od KBKSu zauważyłem, jak do sąsiednich drzwi
    podbiega zziajany osobnik i okazuje się... że sprawa przeciwko niemu
    (jakiś mandat czy coś) właśnie się odbyła i został zaocznie skazany.
    Żeby było weselej gość wpadł jakąs minutę przed wyznaczonym terminem
    jego rozprawy - a druga strona (straszacy) weszła na salę rozpraw takz
    minimum 10 minut wcześniej.

    Ale sąd sobie orzekł, wbrew rzeczywistości, że jest już późniejsza
    godzina ;)