    From: "| shap |" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok w sadzie pracy o zalegle wynagrodzenie - co dalej?
    Date: Tue, 1 Apr 2003 22:51:32 +0200

    Cześć! Jestem o krok dalej od Zimnorękiego, sprawę w swoje ręce wziął
    komornik, ale z tego jak na razie nic nie wynikło od przeszło pół roku. Jak
    pogonić komornika? Jeśli okaże się, że nie może wyegzekwować pieniążków to
    co powiniem mi dostarczyć komornik, żebym mógł starać się o pieniądze z
    Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych? Gdzie taki fundusz się
    znajduje - przy ZUSie? Dzięki za wszelkie info. Jacek Shap