  • Data: 2002-03-22 10:49:03
    Temat: Re: Wyrejstrowanie samochodu - problemy :(
    Od: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol <a...@b...com> wrote:
    > Przekonac bank, zeby zgodzil sie na wyrejestrowanie.

    Jak?

    > Przeciez bank niczym nie ryzykuje. Cesja polisy caly czas dziala.

    Zapewne w opinii banku ryzukuje... Tylko też nie potrafię zrozumieć czym...
    Inna sprawa, że oni w sumie nic nie wiedzą dokładnie o kradzieży poza tym,
    że na moją prośbę wydali mi Kartę Pojazdu (musiałem napisać tylko
    oświadczenie, że potrzebuję go w związku z kradzieżą samochodu)

    > Czy bank jest wpisany do dowodu rejestracyjnego jako wspolwlasciciel?

    Tak. W Umowie Przewłaszczenia jest zapis, że ja mam 51% właśności samochodu,
    a bank 49%.

    --
    Przemyslaw Maciuszko