eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy w ORANGE w związku z nowymi warunkami umowy a kara za wypowiedzenie umowy...? › Re: Wypowiedzenie umowy w ORANGE w związku z nowymi warunkami umowy a kara za wypowiedzenie umowy...?
  • Data: 2010-12-03 21:03:10
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w ORANGE w związku z nowymi warunkami umowy a kara za wypowiedzenie umowy...?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kotlet" <K...@n...eu> napisał

    > jak kupujesz przez esklep orange (dla firm) to bedziesz miec jedna kartke
    > wlasnie tak sformulowana

    No tak, dopiero teraz zauważyłem, żeśmy się dogadali jak niemy z głuchym
    ;-)
    Najpierw Ty mi odpowiedziałeś nie w temacie (bo pisałem o braku możliwości
    wypowiedzenia umowy, a Ty wyjechałeś z kwotami w umowie), a potem ja
    zrobiłem to samo w stosunku do Ciebie, bo nie zauważyłem, że piszesz o
    czymś innym.

    K.