  • Data: 2008-12-04 10:16:17
    Temat: Re: Wypłata za grudzień w styczniu
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Dec 2008 10:41:15 +0100, d'plus napisał(a):

    > A czy sytuację rozwiązałoby swego rodzaju "uzgodnienie" na piśmie, że za
    > grudzień dostanę kasę w styczniu?

    Na pewno pomoże to pracodawcy w ew. sporze z Tobą. A czy w sporze z PIP
    -- nie wiem, nie sądzę (inna sprawa, że PIP musiałby ktoś poinformować).
    No i nie mamy jeszcze pewności czy po styczniu takimi sprawami nie
    zacznie się interesować fiskus!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl